Általános Szerződési Feltételek
Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSzF) tartalmazza Gál Nikolett E.V. mint szolgáltató (a továbbiakban: Szolgáltató) által a www.galnikolett.huweboldalon nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatosan a Szolgáltató, valamint a szolgáltatást igénybe vevők (a továbbiakban: Ügyfél vagy Ügyfelek) jogait és kötelezettségeit.
Értelmező rendelkezések
Jelen ÁSzF alkalmazásában:
a) Szolgáltató: A Szolgáltató: Gál Nikolett EV. (székhelye: 7630 PÉCS BARÁZDA UTCA 41, adószáma: 57646660-1-22 Nyilvántartásba vevő hatóság: Nemzeti Adó és Vámhivatal, Nyilvántartási száma: 56290950)aki a www.galnikolett.hu weboldalt, ennek rendszerét üzemelteti, illetve a rendszerrel kapcsolatos know-how és szerzői jogok kizárólagos jogosultja. Szolgáltató kijelenti, hogy az online termékértékesítéshez és szolgáltatásnyújtáshoz szükséges minden technikai és emberi feltétellel rendelkezik, a szolgáltatást saját felelősségére és kockázatára nyújtja.
b) Ügyfél/Tag: A Szolgáltatást a saját nevében igénybe vevő, vagy a terméket saját nevében megrendelő természetes személy. A szolgáltatást kizárólag olyan természetes személy veheti igénybe, aki a szolgáltatási szerződés megkötéséhez cselekvőképességgel rendelkezik.
c) Edző: a Szolgáltatóval szerződött edző, tréner, aki a Szolgáltatóval kapcsolatos, a) pontban írott törvényi követelményeknek mindenben megfelel.
d) Tanácsadó: a Szolgáltatóval szerződött dietetikus és más szakértő, aki az Online Szolgáltatások nyújtásában Szolgáltató megbízásából közreműködik.
e) Szolgáltatás: Szolgáltató az Ügyfélnek a www.galnikolett.hurendszeren keresztül nyújtott, következő szolgáltatások: edzés videók (online stream felület igénybevételével, vagy emailben, letöltve), személyre szabott edzés tanácsadás, étkezési tanácsadás (írásban, vagy videó fájlban, emailben elküldve, vagy a weboldalról letölthető formában), receptgyűjtemény.
f) Termék: Szolgáltató által a www.galnikolett.hu oldalon keresztül értékesített étrendkiegészítő termékek, sportruházatok és sport felszerelések. (szintén csak akkor kell, ha lenne termék)
g) Adat: minden olyan információ, tény, amelyet az Ügyfél a Szolgáltatóval, valamint a Szolgáltató az Ügyféllel a Szolgáltatással, vagy a Termék értékesítésével összefüggésben közöl.
Különleges adat:a faji vagy etnikai hovatartozásra, a politikai véleményre, a vallási vagy világnézeti meggyőződésre utaló személyes adatok;szakszervezeti tagság; személyazonosításra használt genetikai adatok és biometrikus adatok;egészségügyi adatok;a nemi életre vagy a nemi irányultságra vonatkozó személyes adatok.
Szolgáltató a különleges adatok közül az Ügyfél egészségügyi adatait kezelheti, az Ügyfél hozzájárulása alapján. Az ezzel kapcsolatos részletes tájékoztatót az Adatvédelmi Tájékoztató tartalmazza.
Szolgáltató adatkezelése az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról szóló 2001. évi CVIII. törvény alábbi rendelkezéseinek mindenben megfelel:
„13/A. § (1) A szolgáltató az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése céljából kezelheti az igénybe vevő azonosításához szükséges természetes személyazonosító adatokat és lakcímet.
(2) A szolgáltató az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtására irányuló szerződésből származó díjak számlázása céljából kezelheti az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos természetes személyazonosító adatokat, lakcímet, valamint a szolgáltatás igénybevételének időpontjára, időtartamára és helyére vonatkozó adatokat.
(3) A szolgáltató – a (2) bekezdésben foglaltakon túlmenően – a szolgáltatás nyújtása céljából kezelheti azon személyes adatokat, amelyek a szolgáltatás nyújtásához technikailag elengedhetetlenül szükségesek. A szolgáltatónak az egyéb feltételek azonossága esetén úgy kell megválasztania és minden esetben oly módon kell üzemeltetnie az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtása során alkalmazott eszközöket, hogy személyes adatok kezelésére csak akkor kerüljön sor, ha ez a szolgáltatás nyújtásához és az e törvényben meghatározott egyéb célok teljesüléséhez feltétlenül szükséges, azonban ebben az esetben is csak a szükséges mértékben és ideig.
(4) A szolgáltató a szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos adatokat bármely, a (3) bekezdésben meghatározottaktól eltérő célból – így különösen szolgáltatása hatékonyságának növelése, az igénybe vevőnek címzett elektronikus hirdetés vagy egyéb címzett tartalom eljuttatása, piackutatás céljából – csak az adatkezelési cél előzetes meghatározása mellett és az igénybe vevő hozzájárulása alapján kezelhet.
(5) Az igénybe vevőnek az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás igénybevételét megelőzően és a szolgáltatás igénybevétele során is folyamatosan biztosítani kell, hogy a (4) bekezdés szerinti adatkezelést megtilthassa.
(6) A (4) bekezdésben meghatározott adatok nem kapcsolhatók össze az igénybe vevő azonosító adataival és az igénybe vevő hozzájárulása nélkül nem adhatók át harmadik személy számára. (7) Az (1)-(3) bekezdésben meghatározott célokból kezelt adatokat törölni kell a szerződés létrejöttének elmaradását, a szerződés megszűnését, valamint a számlázást követően. A (4) bekezdésben meghatározott célból kezelt adatokat törölni kell, ha az adatkezelési cél megszűnt, vagy az igénybe vevő így rendelkezik. Törvény eltérő rendelkezése hiányában az adattörlést haladéktalanul el kell végezni.
(8) Az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtása nem tehető függővé az igénybe vevőnek valamely (1)-(3) bekezdésében nem említett célból történő adatkezeléshez való hozzájárulásától, amennyiben az adott szolgáltatás más szolgáltatótól nem vehető igénybe. (9) A külön törvényben meghatározott tájékoztatáson kívül a szolgáltatónak biztosítania kell, hogy az igénybe vevő az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás igénybevétele előtt és az igénybevétel során bármikor megismerhesse, hogy a szolgáltató mely adatkezelési célokból mely adatfajtákat kezel, ideértve az igénybe vevővel közvetlenül kapcsolatba nem hozható adatok kezelését is.
h) Weboldal: www.galnikolett.hudomainnévvel ellátott weboldal.
A weboldal tárhelyszolgáltatója:
Sybell Informatika Kft.
1158 Budapest, Késmárk u. 7/B 2. em. 206.
hello@sybell.hu
Adószám: 25859502-2-42
Ellenkező megállapodás hiányában jelen ÁSzF az Ügyfél, illetve az Edző, Tanácsadó és a Szolgáltató között létrejött, a www.galnikolett.huoldalon nyújtott szolgáltatásokkal és termékértékesítéssel kapcsolatos valamennyi jogviszonyra kiterjed.
Szolgáltató kijelenti, hogy a weboldalon regisztrált valamennyi Edző és Tanácsadó ismeri és magára nézve kötelező erejűnek ismeri el a jelen általános szerződési feltételeket és a Szolgáltatások nyújtása során annak megfelelően jár el.
I. A Szolgáltatásnyújtásra vonatkozó különös feltételek
1. Ügyfél tudomásul veszi, hogy a weboldalon ingyenes és térítés ellenében igénybe vehető szolgáltatásokat érhet el. A weboldal szolgáltatásait Ügyfél kizárólag előzetes megrendelést vagy időpontfoglalást követően veheti igénybe. A megrendelés során az Ügyfél a Szolgáltatás teljesítéséhez, illetve a fizetéshez elengedhetetlenül szükséges adatait köteles csak megadni.
a. Ingyenes szolgáltatások (Szolgáltatás)
2.1. Szolgáltató az Ügyfelek részére a weboldalon keresztül az alábbi ingyenes szolgáltatásokat nyújtja:
– fórum
– blog
– ingyenes hírlevél
– ingyenes 30 perces konzultáció(állapotfelmérés)
– ingyenes receptek
2.2. A Szolgáltatás igénybevétele során Ügyfél jogosult a Weboldal blogbejegyzéseihez hozzászólni, illetve az ingyenes hírlevélre feliratkozni. Ügyfél tudomásul veszi, hogy az ingyenes Szolgáltatás igénybevétele során a hozzászólásai nyilvánosak, tudomásul veszi továbbá, hogy hozzászólásai, az általa közzétett tartalmak stb. nem sérthetik más szerzői, vagy személyiségi jogait, nem valósíthatnak meg bűncselekményt, illetőleg nem sérthetnek más hazai, vagy európai uniós jogszabályi rendelkezéseket; tudomásul veszi továbbá, hogy Szolgáltató jogosult az általa ilyennek ítélt tartalmakat Weboldaláról eltávolítani.
2.3. Ügyfél tudomásul veszi, hogy hozzászólásai, illetve az általa feltöltött egyéb tartalmak kizárólag az itt felsorolt okból kerülhetnek eltávolításra, ennek megítélése azonban a Szolgáltató kizárólagos joga. Ügyfél tudomásul veszi, hogy hozzászólása eltávolítása miatt semmiféle kártérítési-, vagy egyéb igényt nem támaszthat Szolgáltató felé, tudomásul veszi továbbá, hogy az általa feltöltött jogszabályellenes, avagy harmadik személyek jogát bármilyen módon sértő tartalmakért a Szolgáltatót teljeskörűen kártalanítani köteles, amennyiben harmadik személy ilyen igényt támaszt Szolgáltató felé az Ügyfél által feltöltött tartalmak következtében.
A jelen általános szerződési feltételek elfogadásával Ügyfél a jelen ÁSZF 1. sz.
mellékletében foglalt tartalmi alapelvekkel kapcsolatos szabályzatot is elfogadja.
2.4. Szolgáltató vállalja, hogy az ingyenes Szolgáltatásokat, az ennek során a Weboldalra feltöltött tartalmakat a megfelelő szakemberek – sportolók, edzők, dietetikusok stb. – közreműködésével, magas szakmai színvonalon nyújtja, a hatályos jogszabályoknak megfelelően.
b. Térítés ellenében igénybe vehető szolgáltatások (Online Életmód Tanácsadási Szolgáltatások)
3.1. Szolgáltató kijelenti, hogy a Weboldalán lehetőséget biztosít arra, hogy az Ügyfél erre irányuló megrendelése esetén, díjfizetés ellenében személyre szabott, időszakos életmód tanácsadási szolgáltatásokat vegyen igénybe, valamint hogy időszakos előfizetés ellenében a Szolgáltató receptgyűjteményéhez hozzáférjen (a továbbiakban: Tanácsadás). Szolgáltató kijelenti, hogy a tanácsadás során az Ügyfél rendelkezésére bocsátott minden információ, írásos és elektronikus anyag kizárólagos szellemi tulajdonát képezik. A tanácsadásnak az ügyfelek részére online módon történő nyújtása jelenti a jelen ÁSZF szerinti Online Szolgáltatásokat.
3.2. Szolgáltató az Online Életmód Tanácsadási Szolgáltatások mellett az alábbi Online Szolgáltatásokat is nyújtja a weboldalán:
– sport, edzés tanácsadás.
– prémium tartalmak elérése a Weboldalon előfizetéses rendszerben (receptgyűjtemény, egyéb tartalmak)
Ügyfél tudomásul veszi, hogy az itt meghatározott Online Szolgáltatások is jelen ÁSZF hatálya alá tartoznak.
3.3. Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Szolgáltatások igénybevétele során közte és Szolgáltató között az elektronikus kereskedelemről szóló törvény szerinti elektronikus szolgáltatási szerződés jön létre, amely megfelel a törvény rendelkezéseinek, azaz – többek között -:
a) Elektronikus kereskedelmi szolgáltatás: olyan információs társadalommal összefüggő szolgáltatás, amelynek célja valamely birtokba vehető forgalomképes ingó dolog – ideértve a pénzt és az értékpapírt, valamint a dolog módjára hasznosítható természeti erőket -, szolgáltatás, ingatlan, vagyoni értékű jog (a továbbiakban együtt: áru) üzletszerű értékesítése, beszerzése, cseréje vagy más módon történő igénybevétele;
b) Információs társadalommal összefüggő szolgáltatás: elektronikus úton, távollevők részére, rendszerint ellenszolgáltatás fejében nyújtott szolgáltatás, amelyhez a szolgáltatás igénybe vevője egyedileg fér hozzá;
c) Magyarországra irányuló szolgáltatás: a Szolgáltatások teljesítése Magyarországon történik, a szerződéskötés során használt nyelv kizárólagosan a magyar nyelv, d) Szolgáltató megfelelő, hatékony és hozzáférhető technikai eszközökkel biztosítja, hogy az igénybe vevő Ügyfél az adatbeviteli hibák azonosítását és kijavítását megrendelésének elektronikus úton való elküldése előtt el tudja végezni.
3.4. A Szolgáltatások igénybevételének feltétele, hogy az Ügyfél azt előzetesen megrendelje, akár közvetlenül a Szolgáltatótól, akár a Szolgáltató által használt időpontfoglaló alkalmazáson keresztül. Az időpontfolgaló alkalmazás elérhetősége: https://privatkonzi.booked4.us/public/?isAdmin=false
Ügyfél tudomásul veszi, hogy a kapcsolatfelvétel során megadott személyes adatok helyességéért kizárólag ő felel. Ügyfél a személyes adatait bármikor jogosult
módosítani a Weboldal felületén keresztül. Ügyfél tudomásul veszi továbbá, hogy a Szolgáltatás igénybevételéhez, illetve annak Szolgáltató általi megfelelő teljesítéséhez esetleges további adatokra (pl. táplálkozási, életmódbeli szokások, életkor, betegségek, ételallergia, szedett gyógyszerek, stb.) lehet szükség, amelynek megadására nem köteles, ugyanakkor annak elmulasztása befolyásolhatja a Szolgáltatás megfelelő teljesítését. Szolgáltató tájékoztatja az Ügyfelet, hogy tőle a Szolgáltatás igénybevétele során kizárólag olyan adat kerül bekérésre, amely a Szolgáltatás megfelelő teljesítéséhez szükséges, az adatra kiterjed továbbá a III. pontban foglalt titoktartási kötelezettség.
3.5. Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Szolgáltatások aktuális díjai a megkeresés, ügyféli igény jellemzőitől függően változhatnak, azok minden esetben egyedi megállapodás tárgyát képezik.
Szolgáltató az Életmód Tanácsadással kapcsolatban jelenleg az alábbi csomagokat kínálja:
– egyszeri online konzultáció, labor lelet elemzéssel,
– 90 napos program, rendszeres konzultációval,
– 4 hetes program, rendszeres konzultációval,
– a receptgyűjtemény és egyéb prémium tartalmak időszakos előfizetési rendszerben működnek, melynek árát és az előfizetési időszakot aktuálisan a Weboldalon tünteti föl a Szolgáltató.
3.5.1 Időszakos (4 hetes, 90 napos) szolgáltatásra vonatkozó külön szabályok
Amennyiben az Ügyfél a szolgáltatási időszak kezdetén kitöltendő anamnézis felvételét követő 14 napon belül nem küldi meg a Szolgáltató részére az utánkövetés céljául szolgáló adatokat (3 darab fotó, táplálkozási napló, körméretek, stb.), illetve ezen kötelezettségének a Szolgáltató felszólítására sem tesz eleget, Szolgáltató jogosult az időszakos szolgáltatási szerződést felmondással megszüntetni. Ebben az esetben a már kifizetett szolgáltatási díj az Ügyfélnek nem jár vissza, az a szolgáltatói rendelkezésre állás, illetőleg a már teljesített szolgáltatás részletek ellenértékének tekintendő.
Szolgáltató a 90 napos mentor szolgáltatása kapcsán az Ügyfél számára automatikus részletfizetési lehetőséget biztosít. Ebben az esetben a díj első részlete a megbízás megkötésekor esedékes, a második részlet pedig legkésőbb a szolgáltatási időszak 30. napjáig. Ügyfél tudomásul veszi, hogy amennyiben az Ügyfél bármelyik díj részlet megfizetésének határidejét elmulasztja, úgy a Szolgáltató jogosult a szolgáltatási szerződést felmondással megszüntetni. Ebben az esetben a már kifizetett szolgáltatási díj az Ügyfélnek nem jár vissza, az a szolgáltatói rendelkezésre állás, illetőleg a már teljesített szolgáltatás részletek ellenértékének tekintendő.
Amennyiben az Ügyfél az 90 napos programban végig együttműködik a Szolgáltatóval és a szolgáltatói ajánlásokat maradéktalanul betartja, úgy jogosult igénybevenni a Weboldal prémium tagsági előfizetéséhez – amely a receptgyűjteményre is kiterjed -20% (húsz) százalékkedvezményt a szolgáltatási díjból. Ez a kedvezmény a szolgáltatási időszak leteltét követő 14 (tizennégy) napon belül vehető igénybe.
3.6. Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Szolgáltatásokat csak azt követően jogosult igénybe venni, miután annak a 3.5. pontban meghatározott díját, avagy annak a megállapodott részletét előzetesen megfizette az alábbi fizetési módok valamelyikének igénybevételével:
– bankkártyás fizetés a Paylike fizetési szolgáltatón keresztül
– közvetlen átutalás útján a Szolgáltató bankszámlájára
A fizetés beérkezését követően – legkésőbb 2 munkanapon belül – Szolgáltató konzultálni köteles az Ügyféllel, ennek során
– a megrendelt Online Tanácsadás szolgáltatással kapcsolatban konzultál az Ügyféllel a szükséges további adatokról, ezt követően – legkésőbb 30 napon belül – a tervet az Ügyfél személyére szabottan elkészíti és részére emailben megküldi,
– a Weboldal prémium tartalmaihoz hozzáférést biztosít.
3.7. Elállás: Ügyfél tudomásul veszi, hogy a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014-es kormányrendelet 13. és 20. §-ai szerint a Szolgáltatások megrendelését, illetve annak Szolgáltató általi elfogadását, a szolgáltatási szerződés létrejöttét követően a szolgáltatási szerződéstől nem jogosult elállni, tekintettel arra a körülményre, hogy az igények benyújtása folyamatos és Szolgáltató és munkatársai munkájukat és napirendjüket a folyamatosan érkező igényekhez igazodva alakítják ki és vállalásuk szerint a teljesítést az igények beérkezését követően a lehető leghamarabb megkezdik.
Ügyfél a jelen pont elolvasásával ismételten és kifejezetten tudomásulveszi, hogy a már megrendelt Szolgáltatás lemondására, illetőleg a már megrendelt Tanácsadás szolgáltatástól való elállásra nincs lehetősége és ezzel kapcsolatban semmiféle díjvisszatérítést, vagy egyéb kompenzációt nem támaszthat sem a Szolgáltató, sem a szolgáltatások teljesítésében közreműködő más személyek felé.
Ügyfél tudomásul veszi, hogy a jelen rendelkezések nem érintik Ügyfélnek a 45/2014. kormányrendeletben szabályozott felmondási jogát, azonban díj visszatérítésre ebben az esetben sem tarthat igényt.
3.8. Minőségbiztosítás
Szolgáltató nyilatkozik, hogy amennyiben Ügyfél a megrendelt szolgáltatásokkal kapcsolatban az illetékes hatóságoknál (békéltető testület, fogyasztóvédelmi hatóság, stb.) minőségi kifogást, panaszt nyújt be és a Szolgáltató felelősségét jogerős hatósági határozat állapítja meg, úgy Ügyfél az üggyel kapcsolatban kifizetett szolgáltatási díjnak megfelelő értékű Szolgáltatást vehet igénybe ingyenesen a Szolgáltatótól, amennyiben kéri. Az ilyen módon igénybe vehető Szolgáltatás értéke megegyezik azzal az értékkel, amennyit Ügyfél a jogerősen elmarasztalt Szolgáltatás ellenében a marasztalással érintett eljárása érdekében kifizetett.
Szolgáltató egyebekben nyilatkozik, hogy az Online Szolgáltatás nyújtása során maga és munkatársai (Edzők, Tanácsadók) a szolgáltatás nyújtásához szükséges szakképzettséggel rendelkeznek és a Szolgáltatást az elvárható legmagasabb szakmai színvonalon nyújtják. Szolgáltató ennek érdekében az általa igénybevett harmadik személyek (Edzők, Tanácsadók) munkáját folyamatosan ellenőrzi, az Ügyfelek visszajelzéseit, esetleges panaszait figyelembe veszi.
3.9. Ügyfél hozzájárul ahhoz, hogy személyes adatai nélkül, mások számára nem azonosítható módon az általa a Szolgáltatás nyújtása során feltett kérdések és a válaszok a www.galnikolett.hu oldalon a Blog rovatban, illetve a Szolgáltató facebook, instagram és egyéb socialmedia oldalánmegjelenítésre kerüljenek anonim formában akként, hogy azt egy rövid szöveges cikk keretében a Szolgáltató írja meg és teszi közzé az Ügyfél kérdéseit, az Életmód Tanácsadási és más szolgáltatásokkal kapcsolatos tapasztalatait, sikertörténeteitazzal kapcsolatos fotóit a képmáshoz való jogának megsértése nélkül.
3.10. Felelősség kizárása
Ügyfél tudomásul veszi, hogy az Étrendben és a tanácsadás során egyébként ajánlottakat saját felelősségére alkalmazhatja.
Amennyiben Ügyfélnek kétségei vannak a Tanácsadásban foglalt javaslatok alkalmazását illetően, mindenképp kérje ki kezelőorvosa, háziorvosa véleményét!
Szolgáltató törekszik a Szolgáltatás magas szakmai színvonalon történő nyújtására, azonban az Ügyfél esetleges sérüléseiért, betegségeiért a Szolgáltatás online jellegére tekintettel semmilyen felelősséget nem vállal.
Ügyfél a jelen ÁSZF elfogadásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy az Online Szolgátatások igénybevétele során őt ért esetleges fizikai károsodásért, balesetért, betegségért, stb. a Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli.
Ügyfél különösen tudomásul veszi, hogy az Online Szolgáltatásnyújtás során a leletek értelmezése nem minősül orvosszakmai véleménynek, ilyen kiállítására a Szolgáltató nem jogosult. A leletek értelmezése kizárólag az általános egészségi állapot felmérését szolgálják és a Szolgáltató felhívja az Ügyfél figyelmét, hogy a hozott leletet eltérés esetén szíveskedjen kezelőorvosra, szakorvos részére bemutatni vele arról részletesen konzultálni.
Ügyfél tudomásul veszi továbbá, hogy a Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli azért, hogy az általa nyújtott Szolgáltatás eredményeképp az Ügyfél egészségében, külsejében az Ügyfél által elvárt pozitív változás (testsúly csökkenés, vagy növekedés) következzen be, tekintettel arra, hogy a jelen ászf szerinti szolgáltatások egyike sem eredménykötelem.
3.11. Szerzői jogok
A Szolgáltató által a szolgáltatásnyújtással kapcsolatban az Ügyfél rendelkezésére bocsátott minden tartalom (szöveges és/vagy fényképes, videós tartalmak) mindenkor a Szolgáltató saját szellemi tulajdonát képezik, a Szolgáltató azokra kizárólagos szerzői joggal rendelkezik.
A Tartalmaknak az Ügyfél részére történő rendelkezésre bocsátása nem keletkeztet az Ügyfél oldalán semmilyen, szerzői jogi törvény szerinti felhasználási jogot. A Tartalmak Ügyfél általi tovább értékesítése vagy bármilyen nyilvános felhasználása szigorúan tilos és minden esetben polgári jogi és büntetőjogi következményeket von maga után!
A szolgáltatói tartalmakat az Ügyfél kizárólag saját célra, magáncélra használhatja, annak bármilyen formában történő nyilvános közzététele, vagy továbbértékesítése tilos és büntetőjogi, polgári jogi következményeket von maga után!
Ügyfél tudomásul veszi, hogy a jelen szerzői jogi rendelkezések megsértése esetén 500.000.- Ft, azaz ötszázezer forint kötbér megfizetésére köteles a Szolgáltató felé, mely a jogsértés időpontjában azonnal esedékes, a Szolgáltató ezen felül jogosult követelni a kötbért meghaladó kárát és sérelemdíjat is.
II. Titoktartás
Minden olyan adat, információ, irat, melyet Ügyfél a Szolgáltatóval, illetve Szolgáltató az Ügyféllel közöl, üzleti titoknak, illetve védett személyes adatnak minősül. Szolgáltató a rábízott
üzleti/ügyvédi titkot a mindenkori hatályos jogszabályoknak megfelelően kezeli, az Adatvédelmi Szabályzatban foglaltaknak megfelelően.
Szolgáltató az Ügyfelek érzékeny személyes adatait (úgymint pl. életkörülményre, táplálkozási szokásokra, betegségre, egészségi állapotra, stb. vonatkozó adatok) különös gonddal kezeli.
Szolgáltató felelősséget vállal azért, hogy az általa alkalmazott munkavállalók és megbízott alvállalkozók szerződése tartalmazza a kötelező titoktartási nyilatkozatot.
Az adatok a rendelési oldalon történő adatforgalom ideje alatt védettek, hozzáférési engedéllyel nem rendelkező, illetéktelen személyeknek nem elérhetők.
III. Vitarendezés, panaszkezelés
1. Szolgáltató vállalja, hogy a Szolgáltatásaival kapcsolatos Ügyfél panaszokat kiemelten kezeli, azokra a lehető legrövidebb határidőn belül, de legkésőbb 8 munkanapon belül válaszol és az Ügyfeleket igyekszik az elvárható módon kártalanítani a Szolgáltatásnyújtással kapcsolatban őket ért sérelmekért, károkért.
2. Szolgáltató az Ügyfél panaszokat postai úton a székhelyén, emailben pedig a központi email címén fogadja. Ezek elérhetősége:
Gál Nikolett, Pécs 7630 Barázda utca 41 (Magyarország)
3. Amennyiben a Szolgáltató az Ügyfél panaszt nem találja alaposnak, avagy Ügyfél a Szolgáltató panaszkezelésével nincs megelégedve, választása szerint az illetékes bírósághoz, vagy békéltető testülethez fordulhat.
A békéltető testületek elérhetősége:
Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Levelezési cím: 6001 Kecskemét Pf. 228.
Telefon: 06-76-501-500,
Fax: 06-76-501-538
E-mail: mariann.matyus@hbmkik.hu –
Web: www.bacsbekeltetes.hu
Baranya Megyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefon: 06-72-507-154,
Fax: 06-72-507-152
E-mail: kerelem@baranyabekeltetes.hu, info@baranyabekeltetes.hu Web: www.pbkik.hu, www.pecsikamara.hu, www.baranyabekeltetes.hu
Békés Megyei Békéltető T estület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza Itp. 5.
Telefon: 06-66-324-976,
Fax: 06-66-324-976,
E-mail: bekeltetes@bmkik.hu
Web: www.bmkik.hu
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Gazdasági Kamarák mellett működő Békéltető Testület Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefon: 06-46-501-091, 501-870,
Fax: 06-46-501-099
E-mail: kalna.zsuzsa@bokik.hu –
Web: www.bokik.hu
Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefon: 06-1-488-2131,
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu –
Web: www.bekeltet.bkik.hu
Csongrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefon: 06-62-554-250/118,
Fax: 06-62-426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu –
Web: www.csmkik.hu
Fejér Megyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefon: 06-22-510-310, 06-22-510-323,
Fax: 06-22-510-312
E-mail: fmkik@fmkik.hu –
Web: www.fmkik.hu
Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefon: 06-96-520-217,
Fax: 06-96-520-218
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu –
Web: gymskik.hu
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Székhely: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefon: 06-52-500-710, 06-52-500-745,
Fax: 06-52-500-720
E-mail: bekelteto@hbkik.hu –
Web: www.hbkik.hu
Heves Megyei Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefon: 06-36-429-612/122,
Fax: 06-36-323-615
E-mail: eniko.kovacs@hkik.hu
Web: www.hkik.hu
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park. 8. III. emelet 305.-306. szoba. Telefon: 06-20-373-2570
E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu –
Web: jnszmkik.hu
Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefon: 06-34-513-027,
Fax: 06-34-316-259
E-mail: kemkik@kemkik.hu –
Web: www.kemkik.hu
Nógrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány u. 9/A
Telefon: 06-32-520-860, Fax: 06-32-520-862
E-mail: nkik@nkik.hu –
Web: www.nkik.hu
Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240. Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
Telefon: 06-1-269-0703, Fax: 06-1-269-0703
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu
Web: www.panaszrendezes.hu
Somogy Megyei Békéltető Testület
Cím: 7400 Kaposvár, Anna u. 6.
Telefon: 06-82-501-000,
Fax: 06-82-501-046,
E-mail: skik@skik.hu –
Web: www.skik.hu
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefon: 06-42-311-544,
Fax: 06-42-311-750,
E-mail: bekelteto@szabkam.hu –
Web: www.szabkam.hu
Tolna Megyei Békéltető Testület
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefon: 06-74-411-661,
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu
Web: www.tmkik.hu
Vas Megyei Békéltető Testület
Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefon: 06-94-312-356,
Fax: 06-94-316-936
E-mail: pergel.bea@vmkik.hu
Web: www.vmkik.hu
Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. Pf.:220
Telefon: 06-88-429-008, 06-88-814-111,
Fax: 06-88-412-150
E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu –
Web: www.bekeltetesveszprem.hu
Zala Megyei Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefon: 06-92-550-513,
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu – –
Web: www.bekeltetes.hu
Online vitarendezési platform
Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben. Ha Ön panaszt kíván tenni egy az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét. A portálon a panaszos és a panasszal érintett kereskedő közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU
IV. Vegyes és záró rendelkezések
1. Az Általános Szerződési Feltételek közlése és hatálya
Szolgáltató weboldalán megtekinthető az Általános Szerződési Feltételek mindenkori hatályos és teljes szövege, továbbá a megelőző ÁSzF-ek a Szolgáltató internetcímén időrendben közlésre kerülnek. Az ÁSzF változása esetén a szolgáltatás megrendelésekor hatályos ÁSzF az irányadó. Az általános szerződési feltételek bármilyen változása esetén Szolgáltató a változásokat és az ÁSZF egységes szövegét is közzéteszi a honlapján, megjelölve rajta a hatálybalépés dátumát is. Változás esetén a változások a hatálybalépést követően megkötött szolgáltatási jogviszonyokra vonatkoznak, az ÁSZF-nek visszamenőleges hatálya nincs.
2. Záró rendelkezések
Jelen dokumentum alapján létrejött szerződés iktatásra kerül, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, írásbeli szerződésnek minősül, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal.
Ügyfél kijelenti, hogy jelen Általános Szerződési Feltételek minden pontját figyelmesen elolvasta, azt értelmezte és megismerte és mint magára nézve kötelezőt fogadja el.
Jelen ÁSzF megfogalmazása során az alábbi jogszabályok rendelkezéseit vettük alapul:
∙ fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény
∙ a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény
∙ az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal ösz szefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény
∙ a fogyasztók és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormány rendelet,
∙ az elektronikus kereskedelmi szolgáltatással összefüggő, közzétételi kötelezettséggel járó súlyos jogsértésekről, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet módosításáról szóló 453/2016. (XII. 19.) Korm. rendelet
Budapest, 2021. november 1. napján